سورنا

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۴ ب.ظ

خدایا به امید تو...

شنبه 12 مرداد ماه سال 1392



روزی که رئیس جمهورمنتخب ملت حکم تنفیذ خود را از دست ولی امر مسلمین  امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌گیرد و دولت یازدهم شروع به کار می‌کند. امیدوارم که پایان کار این دولت همراه با خدمت صادقانه و خالصانه برای خدا ومردم، عزت و شرف روزافزون برای کشور باعظمتم و تبعیت محض از ولایت فقیه باشد و در چهار سال آتی شاهد به راه افتادن جریان 18 تیر دیگری نباشیم، دیگر میوه جنگ عراق در ایران چیده نشود و ایران محور شرارت در منطقه قرار نگیرد و...


چهار سالی که هربار رئیس جمهور منتخب در سازمان ملل شروع به سخنرانی می‌کند، مثل 8 سال گذشته احساس افتخار و غرور کنیم و دولتمردان کشورم ایمان داشته باشند به اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و رژیم اشغالگر صهیونیست باید از صحنه روزگار محو شود.

مهم نیست که فردی  مثل محمود سریع‌القلم که در مرکز مطالعات تحقیقات استراتژیک نظام (زیر نظر حسن فریدون) عضو ثابت است، معتقد به برقراری رابطه با کدخداشون، امریکاست یا اصرار به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر صهیونیست دارد، مهم این است که مردم مسلمان وغیور کشورم در راهپیمایی روز قدس با لبان تشنه فریاد مرگ برآمریکا و اسرائیل سر می‌دهند و نقشه‌های شوم افرادی همچون سریع‌القلم را پاره پاره می‌کنند.


سریع‌القلم به تازگی در مجله راهبرد تعاریف جدیدی از سیاست ... خودش ارائه کرده‌است و به گفته خودش بعد از 8 سال به آرزویش برای نوشتن این مقاله رسیده‌است و چون در این 8 سال موقعیت فراهم نبوده شروع به عقده گشایی کرده‌است.

                 

دوست عزیز شما اگر مرد بودید، درطول همین 8 سال هم می‌توانستید تفکرات پست و عقیم خویش را در سایت‌هایی همچون تابناک و یا روزنامه‌های اصلاح طلبان منتشر کنید، ای کاش قلمتان هم مثل اسمتان سریع بود نه با تأخیر 8 ساله!


  انگار شما هم بوهایی به مشامتان رسیده است که جرأت کرده‌اید از لاک خودتان دربیایید. سخنگوی بدبختی که در دانشگاه شهید بهشتی مثلاً استاد سیاست هستی، درس بز‌دلی به شاگردانت می‌دهی؟بعضی از دوستان، توهم استادی می‌زنند و فکر می‌کنند یاوه‌گویی‌هایی که تحویل چند دانشجو تازه وارد و منفعل می‌دهند، دلیل بر سواد آنهاست.

 نه، اشتباه نکن آقای سریع‌القلم، تو همیشه غلام حلقه به گوش سران اجلاس داووس هستی و قلاده ای از جنس طلا بر گردن داری که پارس کردنت نه تنها لرزه‌ای بر اندام  ما نمی اندازد بلکه ما را بیشتر به خنده وا می‌دارد. آدمی مثل تو که، کشورعربستان و ترکیه را الگوی حکومت داری می‌داند، هیچ فهمی از سیاست ندارد، که اگر داشت کشور عقب مانده‌ای مثل عربستان را الگو قرار نمی‌داد.

 تویی که اخیراً برای ما سیاست را معنا کردی و فقط خوب خوردن و شکم گنده کردن را ملاک قرار دادی، مطمئن باش که ما هرگز در مقابل هرزه‌گویی‌هایت کوتاه نخواهیم آمد، شاید برای افرادی از جنس تو دوره حماسی بودن دیگر به اتمام رسیده باشد اما، ما کاری جز حماسه آفریدن بلد نیستیم، ما در این چهار سال درس غیرت و شجاعت را به تو یاد خواهیم داد. اگر در دولت دکتر احمدی نژاد که مورد علاقه و حمایت ما بود، فردی مثل مشایی را هیچگاه به رسمیت نشناختیم و همواره در مقابلش ایستادیم، دیگر وای به حال دولت روحانی و افرادی همچون تو که سودای خیانت در سر می‌پرورانید.


راستی رئیس جمهور منتخب ملت، لطفا لیست کامل دارایی‌های خودتان را هم مشخص بفرمایید بعلاوه وزنتان!!!


خدایا، دولت یازدهم را به راه راست هدایت فرما و به ما قدرتی عطا فرما که اگر خدای نکرده انحرافی در بدنه دولت شکل گرفت، با تمام توان در مقابلش بایستیم و از آرمان واعتقاد خودمان و گفتمان انقلاب اسلامی دفاع کنیم. 

خدایا به امید تو..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
فطرس سورنا

نظرات  (۵)

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۰ ارادتمند حسنی

کسی که ادب رو توی نوشتارش نمی تونه رعایت بکنه... و مثل یه موجود درنده میخواد حمله بکنه ... چاره ش چیه؟

شما خودت پاسخ بده.

پاسخ:

با سلام

هنگامی صدای شما به گوش کسی نمی‌رسه. هنگامی که جامعه در خواب خرگوشی فرو رفته. هنگامی که محمود سریع‌القلم، نزدیک‌ترین فرد به رئیس جمهور شناخته میشه و افکار اون مغایر با گفتمان انقلاب اسلامی هست و رابطه با آمریکا و اسرائیل را تنها راه پیشرفت(!) میدونه و عزت و شرف کشور نادیده گرفته میشه. هنگامی که الگوی حکومت داری کشور عقب مانده‌ و خائنی مثل عربستان میشه. هنگامی که تعریف سیاست خوب خوردن و... میشه و تمام این‌ها توسط عده‌ای ستایش میشه و در مجله راهبرد چاپ میشه.

در این وضع تند صحبت کردن تنها راه مقابله با افرادی مثل سریع‌القلم هست و شاید عده‌ای رو از خواب غفلت بیدار کنه و صدای ما به گوش برسه...شاید...

اصولاً وقتی یه نفر یه ضربه‌ای رو می‌زنه باید انتظار جواب هم داشته باشه وگرنه توهم استادی می‌زنه!

من از بی ادبی‌ها دفاع نمی‌کنم اما اگر به اعتقادات من توهین بشه، بله، مثل یک موجود درنده به دشمنان کشورم حمله می‌کنم و از این صفتی که به من داده میشه ناراحت که هیچ بلکه خوشحال می‌شم در ضمن با این وضع هیچ چاره‌ای وجود نداره برای مقابله با افرادی که شما فرمودید مگر اینکه شما با متانت و آرامش حرفی رو بزنید به اصلاح‌طلبان و جواب قانع کننده‌ای در عمل از اونها دریافت کنید. اونوقت من میام از شما درست نوشتن و حرف زدن رو یاد می‌گیرم. (من تو دانشگاه این کار و کردم و نتیجه نداد بعد که تغییر روش دادم خیلی خوب نتیجه گرفتم!) 

با تشکر.

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۶ ایران سرفراز آینده
با آمدن چنین رییس جمهوری حماسی! و شجاع !و بی باک! و نترس !که از او جز خفت و خاری در قضیه هسته ای ندیدم احساس می کنم 4 سال اینده بین زمین و هوا در تعلیق، معلق خواهیم بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوه اوه چ خشن!!!!!!!!!! منم با نظر مینا جان موافقم بزن تنگش..

***** **** به اعصاب خودت مسلط باش وقتی می نویسی ..واسه حرف حق زدن منطق کفایت می کنه ...حس کردم داد می زدی وقتی می نوشتی ..

پاسخ:

سلام

تازه کجاشو دیدی، این لحن صحبت قبل از معرفی کابینه هست.

آخه اینا منطق حالیشون نیست که باید حتما بهشون توهین شه تا عمق فاجعه درک شه توسط دوستان.

با اجازه من اسم خودم رو حذف کردم از تو نظرت.

ممنون که اومدی نظر دادی.

دوست عزیزم، 

هرچند که عاقل را یک اشارت بس است، اما کاش این متن را با آوردن نوشته های اصلی سریع القلم از مجله راهبرد و یا سایت تابناک کاملتر می کردید.

ان شاالله که خداوند توفیق حمایت از حق را به ما عنایت فرماید.

سلام
ما هم امیدواریم که رئیس جمهور منتخب بتواند خواسته های مردم و رهبری رو برآورده کنند، گرچه نه از ایشون خاطره خوبی داریم نه از اطرافیانشون مثل همین آقای سریع القلم.
خدایا به مسئولین ما توفیق خدمت به مردم و به ما جرات دفاع از آرمانها و اعتقاداتمونو عطا کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی