سورنا

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ

دلتنگی...


چند وقتیست، دلم تنگ
" محرم" شده است...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱
فطرس سورنا

نظرات  (۴)

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام پنجشنبه‌های خوبم:)
دخترا دوست باشید با هم!
درسته فضای اینجا  خیییییییییییلی صمیمیه اما یه کم رعایت کنین. دیگه فقط مونده شماره شناسنامه این بنده خدا رو فاش کنید!
بابا خونواده رد میشه اینجا.....
و
تو این شبها التماس دعای زیاد دوست جون
پاسخ:
       آفرین زهرا:)
سلام 
چندوقتیه در حال عبور ومرور تو  وبلاگ بچه های اندیشکده هستم ... خوشحال شدم از اشنایی با وبلاگ شما 

پاسخ:

سلام

تا باشه از این رفت و آمدها!

تشکر، لطف دارید.

سلام

به نظرم شما که جامعه شناسی خوندید و تا جایی که بنده شما رو می شناسم انسان منصف و دغدغه مندی هستید جدا از خط فکری و سیاسی برای بنده شما قابل احترام هستید اما من بازتاب و عکس العملی از شما در قبال اتفاقات اخیر نمی بینم،

نظر شما درباره اعدام ریحانه جباری چیست؟ نظر شما درباره فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند چیست؟

نظر شما درباره اسیدپاشی های اخیر چیست؟

از دانشجویی مثل شما انتظار بیش تری می رود.

گاهی اوقات سکوت کردن، خیانت است.

چرا موضع گیری شما در وبلاگ شخصیتان مشخص نیست؟

با درود و سپاس و تبریک به خاطر قبولی شما در مقطع کارشناس ارشد.

پاسخ:

 سلام

با توجه به اسمی که برای خودتون انتخاب کردید فهمیدن تفاوت دیدگاه ما دو نفر خیلی بدیهی هست در کنار اینکه شما هم در جایگاه یک هموطن برای بنده قابل احترام هستید.

من جامعه شناسی خوندم و در دانشگاه هم تا جایی که امکان داشت وقتم رو صرف مطالعه آسیب‌های اجتماع کردم، بدون هیچ جبهه گیری و دفاع از عملکرد ضعیف ارگانها و در مرتبه بالاتر حکومت اما من دنبال هوچی‌گری نیستم.

اگر نظام قضایی کشور حکم به اعدام دادند، من و شما در جایگاهی نیستیم که خط و نشان بکشیم و احساسات را جریحه دار کنیم. حکم قاتل، جز قصاص هست؟

یکی از فیلم‌هایی رو که من خیلییییییی دوست داشتم، فیلم هیس... بود و در کل کارهای خانم درخشنده رو می‌پسندم. (حالا خودی‌ها می‌ریزن سر من و بر چسب فمینیسم می‌زنن! سر نقد این فیلم که کشتن ما رو بعضی دوستان!! خدا به خیر کنه...)  

درباره اسید پاشی هم موضع من موضع نظام هست نه BBC!!!!!!

لزومی نداره من حتماً بیام تو وبلاگم مواضعم رو مشخص کنم، اینجا تقریباً جو دوستانه حاکم هست و موضع همه مشخص اگر کسی تازه وارد شد و موضع من رو نمی‌دونست اونوقت بپرسه تا من بگم!! اما موضع من کاملاً مشخصه مگر اینکه نیت دیگری در کار باشد.

سکوت کردن در قبال آبروی نظام اسلامی خیانت بزرگی هست...

تشکر.



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی