سورنا

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

ترین‌های 1392

سال 92 هم گذشت با تمام خاطرات تلخ و شیرینش و اندوختن تجربه‌هایی ارزشمند برای ادامه مسیر پر حادثه زندگی...در این روزهای پایانی می‌خواهم مروری داشته باشم بر برخی از رویدادهایی که از پیش چشممان گذشت و شاید ما از کنارش ساده گذشتیم:

شوک دکترین سال: انتخاب حسن فریدون به عنوان رئیس جمهور ایران که هنوز هم پس لرزه‌های این شوک در چهره حسن فریدون به خوبی قابل مشاهده است.

بی‌غیرت‌ترین وزیر سال: ظریف به خاطر اینکه با ظرافت کامل عزت ایران را به یک خنده و کرشمه اشتون فروخت...

بی‌معناترین واژه سال: اعتدال

بی مزه‌ترین خنده سال: بازهم، ظریف!

مترسک ترین مرد(!) سال: حسن فریدون که نه سرهنگه نه حقوقدان کلاً هیچی نیست، دکوره!

موذی‌ترین حشره سال: موجود ناشناخته‌ای بنام رفسنجانی که اولین بار در باغ‌های پسته رفسنجان دیده شده‌است و پدر ملت را درآورده...

بهترین برنامه اقتصادی سال: پخش سبد کالا با چندین کشته و حفظ شأن و کرامت انسانی توسط دولت تسلیم و افول!

مسخره ترین زن سال: ابتکار به خاطر جهانی شدنش برای بی ابتکاریش!!!! (تشریفات دیگه، بچه گول می‌زنن، ایناهم لب و لوچه آویزون اون ور آب و...)

زن شایسته سال: خانم مریلا زارعی که کلاً سنگ تمام گذاشت.

 بی نظم‌ترین سازمان سال: بازهم نام بسیج دانشجویی می‌درخشد!

بهترین اتفاق ورزشی سال: قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در خاک آمریکا و برگرداندن دوباره حس غرور و عزت ملی به مردم ایران (گمان کنم حسن فریدون و ظریف یه نامه به اوباما نوشتند و از اینکه پرچم ما بالاتر از کشور آمریکا قرار گرفته است، عذرخواهی کرده‌اند!!!)

بهترین فیلم و کارگردان سال: معراجی‌ها و آقا مسعود ده‌نمکی که بازهم میلیاردی شد و دماغ عده‌ای را سوزاند!

هتل‌ترین کشور سال: ایران عزیز، که اصلاً معلوم نیست کی میره؟ کی میاد؟ کی با کی ملاقات میکنه؟ کی جاسوسه؟ کی مجرمه؟ اصلاً هر کی به هرکیه...

استادترین‌استاد سال: انقدر بدیهی هست که بنده سکوت کنم بهتره...تا 21 فروردین دل من یه عالمه واسه استاد تنگ میشه...

بهترین کلبه سال: کلبه کرامت با برو بچه‌هاش!

کنه‌ترین بچه‌های اندیشکده: بچه‌های دانشکده علوم‌ارتباطات علامه، دیگه من اسم نمیارم!!!

بی اخلاق‌ترین مرد(!) سال: سازور و نوچه‌هاش!

سوتی سال: به خود بنده تعلق دارد!

با شخصیت‌ترین دختر اندیشکده: خانم خان‌بابایی که کلاً الگو هستند!

پرمشغله‌ترین دختر اندیشکده: خانم زند که هر وقت ما ایشون رو دیدیم سرشون شلوغ بود!

سحرخیزترین دختر اندیشکده: خانم خانمحمد!( بدون شرح)

وروجک‌ترین دختر اندیشکده: خانم نژادحیدری به تنهایی!

و ...(سعی کردم با دوستانی که می‌دانم ناراحت نمی‌شوند شوخی کنم وگرنه سوژه زیاده!)

در پایان امیدوارم سال 93 سالی پربرکت، پرازآرامش، سلامتی، همت و تلاش جهادی برای تک تک دوستان باشد البته از نظر سیاسی این آرزو با حضور این دولت، محال است و به همین خاطر مثل همیشه دعا می‌کنم رهبر کشورم عمری پربرکت و طولانی داشته باشند که تنها دلخوشی ما وجود ارزشمند و گرانقدر ایشان است تا لحظه ظهور امام عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)... مطمئناً سال پیش رو با دعای حضرت فاطمه(سلام‌الله‌علیها) برای همه شیعیان سال خوبی خواهد بود، سال نو پیشاپیش مبارک.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
فطرس سورنا

نظرات  (۱۶)

سلام خانوم چوچانگ!!!!!!!
امسال دیگه واسه روز معلم چه خوابی دیدی؟
دیشب ذکر و خیرت بود، گفتیم معلوم نیست امسال باز چه سوپرایزی داری واسه استاد.
خدایی با کی میخوای کل بندازی؟ تو رو که داریم غم نداریم:)
پاسخ:
سلام عزیزم
یه رازه!!!!!
خدارو شکر ذکر خیر بنده بوده نه ذکر شر!!!
یه استاد عباسی که تو دنیااااااااااااااااااااااااااااااا بیشتر نداریم...( برای اینکه فضا بیشتر از این احساسی نشه و عقلانیت حاکم شود ادامه حرف و نمی‌گم و خودسانسوری می‌کنم!!)
آقا واسه من حرف درنیارید، دیروز صبح هم یکی از بچه‌ها زنگید و تقریباً یه حرفی به همین مضمون زد و گفت روی کی و می‌خوای کم کنی!
مثلاً فکر کردید من با کی می‌خوام کل بندازم؟ با آقایون؟ همین که یاد گرفتند روز معلم دست خالی پا نشن بیان و لااقل یه دسته گل بیارن کلی هنر کردند... ای بابا... هی منو به حرف نیارید...

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
به نظر من شما هم خوش اخلاق ترین و شیطون ترین و خوش *** **** دختر اندیشکده هستید.
چند وقت بود منتظر یه فزصت بودم تا باهات درباره اندیشکده حرف بزنم و یه سری انتقادات رو به گوشت برسونم چون احساس میکنم از نفوذ قابل توجهی برخوردار هستی. هرچند میدونم به شدت مدافع اندیشکده و پرسنل اونجا هستی اما قبول کن اخلاق بعضی اشخاص اونجا خوب نیست و بد رفتار میکنند اسم نمیارم چون با شناخت دوری که ازت دارم میدوتم موضع میگیری.
حتی بعضی از فیلم هایی هم که نمایش داده میشه از لحاظ اخلاقی مناسب اون جمع نیست.
بازم میگم چون میدونم اخلاقت خوبه این کامنت و گذاشتم. راستش و بخوای اوایل فکر میکردم خیلی مغرور و از خود راضی هستید اما بیشتر که باهاتون آشنا شدم دیدم نه برعکس خاکی هستید.
با تشکر.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
فکر کنم ازم تعریف کردید که راحت بتونید انتقاد کنید! هرچند اگر تعریف هم نکنید بنده آماده شنیدن حرفهای شما هستم، به هر حال ممنون از لطف شما.
من ترجیح میدم حضوری با شما حرف بزنم چون اینجا به نظرم مکان مناسبی برای گفتن بعضی حرفها نیست اما به طور خلاصه(!) عرض می‌کنم بعضی حرفهام رو؛
قبول دارم بعضی از برخورد و طرز رفتار اشخاص در اندیشکده مناسب نیست اما باید این روهم در نظر گرفت رفتار عموم بچه‌ها هم پسندیده نیست، بعضی از آقایون سه شب نمی‌خوابند تا برسند مطالب کلاس رو آماده کنند و حق بدید که نخوابیدن و در استرس بودن هر فردی رو ناخودآگاه عصبی می‌کنه و اینجا به نظرم بچه‌ها باید یه کم صبر کنند و برخی ناملایمات رو تحمل کنند هر چند این بی خوابی نباید بهانه بدرفتاری باشه اما شما هم لطفاً اعضای اندیشکده رو درک کنید، اگر هم از شخصی واقعاً دلگیر هستید به بنده خصوصی بفرمایید تا به موضوع رسیدگی کنم.
نفوذ؟ بنده هیچ نفوذ خاصی در اندیشکده ندارم و مثل بقیه هستم اما شاید کمی شناخته شده‌تر باشم اون هم به دلیل این هست که شاید از بچه‌های قدیمی کلاس هستم! اما گمان نکنید که روز اول اومدنم به اندیشکده برای من فرش قرمز پهن کردند(!) نه اصلاً... تنها کاری که باید یاد بگیرید: صبر، سکوت و گذشت هست...بگذرید از اشتباهات ناخواسته افراد و تا جایی که می‌تونید وارد حواشی نشید وارد حاشیه شدن شما رو از حرکت اصلی غافل می‌کنه. شاید من با برخی افراد دوستانه برخورد کنم اما در واقع بعضی از رفتار اشخاص هیچ‌وقت از خاطرم پاک نمی‌شه، اهل گله و شکایت نیستم و تو این چند سال خدا رو شاهد می‌گیرم که حتی یک بار نزد استاد بخاطر شکایت از کسی نرفتم اما از بعضی حرفها و برچسب زنی‌ها ناراحت شدم اما به فراموشی سپردم (چون وقتی بیشتر با بعضی از دوستان آشنا شدم دیدم انگار یه سنت هست) تنها و تنها به خاطر ایجاد فضای دوستانه در اندیشکده، پس شما هم ناراحت نباشید و از کسی کینه به دل نگیرید.
من یادم نمیاد دفاع بیخودی از فردی کرده باشم(به طور خصوصی هم انتقادات خودم رو گفتم بدون هیچ تعارفی اما طرز گفتن انتقاد با تخریب زمین تا آسمون فرق داره)، من با هیچ کس عهد اخوت نبستم و تنها از کسانی دفاع می‌کنم که مورد اعتماد استاد هستند و دوست ندارم چهره اون افراد مخدوش بشه و ذهنیت افراد جدیدی که وارد کلاس می‌شوند نسبت به اونها خراب بشه.
درباره فیلم‌ها هم باید بگم استاد به اندازه کافی روی این مسأله حساس هستند و اگر خطایی سر بزنه تذکر می‌دهند(مثه فیلم تارزان...) پس نیازی به دخالت ما و کاسه داغ تر از آش شدن ما نیست هرچند یادم نمیاد تا به حال کسی رو به اجبار سر کلاس آورده باشند، اگر می‌بینید دیدن فیلم به ایمان شما آسیب وارد می‌کنه می‌تونید موقع نمایش فیلم بخوابید یا برید تو فلکه لوزی بشینید! اما هر کاری می‌کنید، خواهش می‌کنم شب نامه واسه استاد ننویسید...
انقدر از بعضی دوستان شنیدم که گفتند من مغرورم که دیگه اوضاع من از خاکی بودن گذشته و به گل(gel) نشستم...
با سپاس از شما، بازهم اگر قانع نشدید لطف کنید حضوری تشریف بیارید با هم حرف بزنیم.
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۶ سحر ترین سال هستم!
ایول خوب بود
برای حفظ سمتم هم باید بگم اصن ما شبای چهار شنبه تا صبح بیداریم!!!!!!اصن نمیخوابیم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام
به به خانوم خانمحمد!
پس بگو چرا سر کلاس خوابی!!!!!!!!!
سلام بلا
نبودی که این هفته؟
جایت خالی بود بسیار...
پاسخ:
سلام
جان؟؟؟؟؟؟؟ بلا؟؟؟؟؟؟؟؟ بله...
ببخشید اونوقت شما؟
انشاالله این هفته میام.
لطف دارید شما.
نه بابا من بی جنبه ام؟ باشه عزیزم در اولین فرصت که دیدمت ترین خودمو بهت میگم روحت شاد بشه جوجه!
پاسخ:
آفرین که با رأفت اسلامی برخورد کردی!
راسی خودت اشباهاتی هستی ما ارتباطاتی هسیم 
ببین زهرا بی جنبه بازی در اوردی ترین تو رو نگفته خصوصی به عرضت رسونده حالا تو هم باید به من بگی تا خودم واست ترین نذاشتم
پاسخ:
نه، توجه نکردی؛
من علوم اشتباهی خوندم و شما علوم اشتباهات بر وزن علوم ارتباطات...
ای بابا، "ترین" زهرا یه کوچولو...بابا اینجا خانواده رد میشه...
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۰۸ اقتصاد اسلامی
سلام 
به ما سری بزنید تا به افتخارات وبلاگ ما افزوده شود.
سپاس

http://islamic-economics.mihanblog.com/
پاسخ:
سلام
خواهش می‌کنم، اختیار دارید، چشم حتماً.
در جواب به شاگرد:
دور برندار خواهر من. تو از من زودتر بیدار میشی بعد من دو ساعت اون پایین یه لنگه پا منتظرت می مونم!؟ سرعت لباس پوشیدنت پایینه. بعدشم تو نخوابیدنات رو در مترو جبران می کنی. دوربین های قطار و مترو شاهدن.
در مورد ترین خودم بعدا پخصوصی به سمع و نظرت می رسونم.
پاسخ:
دخترا دخترا باهم دوست باشید!
بله، بنده خصوصی "ترین" زهرا جان را خدمتشون عرض کردم...
در ضمن منظور از سحرخیزترین کسی هست که اول از همه تو اندیشکده هست، رسیدن مهمه نه از خواب پا شدن، مورد داریم از کرج ساعت 5 راه میفته!!!
خوب بنده با حفظ سمت وروجک به سمت کنه بودن هم نایل می شوم
البته اگه زهرا 5 و ربع بیدار میشه من پنج بیدار می شم پس ترین مریم خان محمد هم مال من 
آقا رو همه چن شغله ها کمید  خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اصلاً از نظر من، خبرنگار جماعت آیت موجودی به نام کنه می‌باشد پس منظورم همه علوم اشتباهاتی‌ها بود(گرایش خبرنگاری)، درضمن تلاش و پشتکار شما قابل تقدیر است و منظور من صفت خوب "کنه" بود، بله وروجک!
نچ، صفات را مصادره نفرمایید، به پاسخ بالا مراجعه بفرمایید.
خوب بنده با حفظ سمت وروجک به سمت کنه بودن هم نایل می شوم
البته اگه زهرا 5 و ربع بیدار میشه من پنج بیدار می شم پس ترین مریم خان محمد هم مال من 
آقا رو همه چن شغله ها کمید  خخخخخخخخخخخ
جالب بود مخصوصا حشره موذیه 
الان منظورت از کنه با کیا بود دقیقا؟ نه اسم بیار خواهر من.
بگم!!؟؟
پیشنهاد می کنم همیشه هر مطلبی نوشتین حتما یه بار بخونیدش غلط املایی نداشته باشین...
منظورمهمون     (اسف بار ) بود
پاسخ:
بله...حیف بهت قول دادم سکوت کنم...
خیلی مخلصیم فرمانده. انتخاب ها دقیق و درست و به دور از منافع شخصی بود. فی المجلس خودم کشف استعداد کردم. ان شاء الله سال آینده به سمت داور در جشنواره ی فیلم فجر نایل شی بلکه تو این اوضاع عصف بار جشنواره ی فجر« انقلاب » فرجی بشه....
ایول خیلی خوووووب بود
آقااااااااااااااا در حق من نامردی شده سحرخیز ترین من بدبختم که 5و ربع از خواب پا میشم . باور کن من تا از اون شقاوت آباد بکوبم بیام کلی طول میکشه. البته می دونم انتخاب عنوانی برای من خیلی سخته اصلا از حد توان تو خارجه!
خودتم میشی کنکوری ترین سال. خخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی