سورنا

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

نقطه، سر خط...

همیشه از نو شروع کردن رو دوست داشتم...

پس؛

نقطه.

سر خط...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
فطرس سورنا

نظرات  (۳)

خیلی خری من دوس داشتم بیام عماد تا پیش تو باشم.

 

پاسخ:

علک سلام!

شما لطف داری.

من خواهش می کنم احساسات پاک خودتون رو کنترل کنید!!!!!!!!

ان شاءالله سال آینده اگر زنده ماندیم...

جان من اولین روز که رفتی دانشگاه سر کلاس بیا پست بذار و توصیف کن جو کلاس و.

چه حالی داد چند سال پیش سر کلاس اقتصاد باهات بودم اصلا از اونجا باهات دوست شدم.چقققققققققققققدر خوش میگذشت سر کلاس!

از چندماه دیگه میبینی نصفه کلاس و اوردی تو اندیشکده به هرکی برسی سر کلاس کلبه،میگه:

ما بچه های علوم و تحقیقات هستیم!!!!!!!! :)   :)))))))))))

چه خوب شد که اومدی سر خط!!!!

بخند، خندیدنت را دوست دارم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی