سورنا

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲ ق.ظ

زنده باد مخالف!

 

تصمیم گرفته بودم که یه مدت دیگه سیاسی ننویسم و بی‌خیال نوشتن متن سیاسی بشم و برم دنبال نقدهای اجتماعی، فرهنگی و فیلم و... 

به این خاطر بود که:   

از رأی گرفتن وزرا در مجلس ننوشتم که به گمانم اگر ادامه پیدا می‌کرد:

 مثلا آقای حداد‌‌عادل فتنه‌گر خوانده می‌شد و از موسوی و کروبی به خاطر حضور پررنگ در عرصه انتخابات و حمایت از آراء مردم در انتخابات سال 88 تقدیر و تشکر می‌شد و سران ارشد ستادهای انتخاباتی این دو مرد شجاع به عنوان وزیر معرفی می‌شدند و این اصولگرایان خائن از صحنه روزگار محو می‌شدند! 

 دوستان واژه اعتدال را در حقیقت به سخره گرفته‌اند و دیگران را درازگوش فرض کرده‌اند!

از عزل و نصب‌های اخیر دولت اعتدال که مرا به یاد تشبیه

"گونی تکانی" آقای حدادعادل در مناظره می‌انداخت ننوشتم،

ننوشتم آقای نهاوندیان که تا دیروز در تیم اقتصادی دولت احمدی‌نژاد حضور داشت، که به نظر دوستان اصلاح طلب از همه لحاظ ضعیف بود و جای دفاع ندارد چرا حالا شده سوگلی دولت یازدهم!

 ننوشتم که آقای سیف،رئیس بانک دزدها، با داشتن سابقه اختلاس 123 میلیاردی در زمان ریاست بانک صادرات با دلار 7000 تومان در آن زمان! حالا شده رئیس کل بانک مرکزی!!!

 ننوشتم که رئیس مجمع تشخیص مصلحت(!) نظام موقعیت حساس کشور مظلوم سوریه را کمتر از روسیه و چین درک می‌کند! (اینجاست که باید گفت مارادونا رو ول کن، اکبر و بچسب...)

ننوشتم که وزیر امورخارجه دولت اعتدال در توییتر خود عید"روش هشانا" سال نو عبری را به دختر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده تبریک گفته و از هولوکاست دفاع کرده و... (دختر نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در پاسخ به تبریک وزیر خارجه کشورمان نوشت:

متشکرم، سال جدید اگر با پایان انکار

 هلوکاست از

سوی ایران همراه بود شیرین تر می‌شد.

ظریف نیز در پاسخ نوشت:

 

 ایران هیچ گاه هلوکاست را انکار نکرده است، فردی که هلوکاست را انکار کرد، رفت. سال جدید مبارک .


رد و بدل شدن نظرات درباره هلوکاست و بازتاب آن میان وزیر خارجه ایران و دختر نانسی پلوسی به طور گسترده مورد توجه کاربران اینترنت قرار گرفته و منتشر شد.) یعنی وزیر یک کشور انقدر نمی‌فهمد که هنگامی در جایگاه وزارت یک کشور قرار می‌گیرد نباید نظر شخصی خودش را که با افکار عمومی در تناقض است، ابراز کند و دشمن را شاد کند.

از سر دادن شعار زنده باد مخالف که گوش فلک را کر کرده بود و بعد با این شعار بود که حکم اخراج الهه راستگو را امضاء کردند و دمکراسی خودشان را برای دیگران رو کردند، البته ما به این حرف‌های مفت ــ معادل واژه ارزان و رایگان ــ اصلاح طلبان عادت کرده ایم. (معادل آوردم که دوستان باز نفرمایند توهین نکنید در نوشته‌ها، این‌ها توهین نیست دوستان، صفتی است که برازنده عده‌ای می‌باشد و مطلب را قابل فهم‌تر می‌کند!) جالب است که به راستگو صفت دو رویی می‌دهند در صورتی که دو روتر و دروغگو‌تر از همه خودشان هستند، که در محفل‌های خصوصی‌شان نقشه براندازی نظام را می‌کشند و در ظاهر حفظ دین و حمایت از ولایت فقیه شعارشان است.

 

این دولت می‌خواست در مدت 100 روز کشور را سروسامان دهد اما به گمانم با این سرعت و شیب عملکرد، واژه ویرانی مناسب‌تر است!

و حالا که به ابتدای نوشته‌ام نگاه می‌کنم می‌بینم که نه، انگار نمی‌شود که در این روزها سیاسی ننوشت...

 

     

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۲
فطرس سورنا