سورنا

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

برگ برنده



تاریخ دوباره از نو تکرار می شود و ما به جای عبرت گرفتن چه احمقانه اشتباهات گذشته را باز هم تکرار می کنیم.

فتح احد دوباره تکرار شده است، هنگامی که مسلمانان، پیروزان میدان نبرد حق و باطل به هوای جمع کردن غنائم جنگی تقوا را فراموش کرده و در مقابل امر ولی خود لجاجت کردند و شکست را با دستان خود رغم زدند.

غفلت کردیم ! مالک را از جلوی خیمه معاویه برگرداندند ! جان شما و جان علی...

ابتدا باید از حضور پرشور و گسترده مردم عزیز کشورم در عرصه انتخابات تشکر و قدردانی نمایم و رقم زدن حماسه سیاسی را تبریک عرض کنم امید که تمام حماسه ها همراه با بصیرت باشد.

به گفته مقام معظم رهبری آراء مردم پشتوانه قوی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و بابت آری گفتن دوباره مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و به نمایش در آمدن دوباره اقتدار کشورم بسیار خوشحالم و این است مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران.

هنگامی که شمارش آراء شروع شد و نتایج اولیه آن به مردم گزارش داده شد عده ای بهت زده شده اند که چرا حسن روحانی!!؟؟

دوستان عزیز در حکومت ما همواره میزان رأی ملت بوده است و ما هم از رأی اکثریت تمکین می‌کنیم. اما نکته قابل توجه این است که جمع کردن رأی مردم به چه قیمت؟

آری، بصیرت تزریق کردنی نیست که با تزریق آن گمان کنیم که مردم دیگر واکسینهشده اند و دیگر امکان گمراهی نیست و نظام دیگر از جانب دشمنان مورد تهدید قرار نمی گیرد.

هنگامی که اصولگرایان در جبهه خود بر سر ائتلاف چانه زنی می کردند، هنگامی که چتر اصولگرایی بر سر هر کسی از ساکتین فتنه تا... گرفته شد، هنگامی که اصولگرایی عمیق مورد حمله قرار گرفت و در خیمه اصولگرایان عده ای با تفرقه اندازی حکومت کردند، پیش بینی چنین نتیجه ای کار دشواری نبود.

آقایان ولایتی و رضایی که هیچ گاه خط خودشان را با نظام مشخص نکردند و همواره سرباز گوش به فرمان رفسنجانی بودند بر روی تصمیم غلط خودشان اصرار ورزیدند که البته خوب ایفای نقش کردند برای بزرگشان!

در این مدت عده ای فقط خودشان را پشت سر افراد ذلیل و بدبختی همچون هاشمی رفسنجانی و خاتمی پنهان کردند و مانند گدا به دنبال جلب رأی طرفداران آنها بودند.

با استفاده ابزاری از سخنان رهبری در مستند هایشان به دنبال جلب رأی عوام بودند و دروغ گویی و بی اخلاقی ا به آخر رساندند، ما رئیس جمهوری می خواهیم که اسوه مردانگی باشد نه اینکه در نا مردی و دورویی حرف اول را بزند.

ما در این چهار سال هوشیار تر از همیشه حرکات شما را زیر نظر داریم، آمدن شما برای ما پایان راه نیست، طشت رسوایی شما را بر زمین می اندازیم، از اولین روز ریاست جمهوری شما تا آخرین روز سر تا پا مالک اشتر علی می شویم هر چند که بیشتر از همه شرمنده سید علی هستیم...

آری حالا آن زمانی است که باید اصلاح طلبان آزادی بیان واقعی را تجربه نمایند ما هیچ گاه حتی برای لحظه ای در مقابل کارشکنی احتمالی دولت جدید سکوت نخواهیم کرد، تازه زمان درس پس دادن ما رسیده است. اگر عده ای در کشور دغدغه آب و نان دارند ما همواره فقط به دنبال عزت و استقلال کشورمان هستیم. ما همواره مأمور به انجام تکلیف بودیم نه نتیجه.

به گفته شهید جهان آرا: « بچه ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید دوباره فتح می کنیم، مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند.»

عده ای از دوستان چنان خود را بازنده می دانند که انگار نشانی از ایستادگی و مقاومت نبرده اند و انسان در ایمان آنها شک می کند

ما از این روزها کم ندیدیم مثلاً: در هنگام حیات امام(ره) مردم بعد از پیروزی انقلاب بنی صدر را  به ریاست جمهوری انتخاب کردند!

روحانی انقدر ضعیف و بدبخت بود که در مستندهاش همواره پشت حرفهای دیگران پنهان می شد(خوب شد جنگ شد و عده ای به جبهه رفتن و عکس گرفتن وگرنه دیگه حرفی برای گفتن نداشتن.) و دست آوردهای مردان غیور کشور در زمینه انرژی هسته ای را حاصل کار خودش می دانست غافل از اینکه در زمانی که ایشان در شورای عالی امنیت ملی بودند، جز خفت و خواری چیز دیگری نصیب ملت ما نشد. اگرچه حافظه تاریخی عده ای پاک شده است و یا بقیه را هم مانند خود خواب فرض می کنند اما به یاری خدا هیچ گاه خواب غفلت چشمان ما را نخواهد گرفت.

روحانی نماینده روحانیت منهای اسلام است مگر ما مرده باشیم که در این چهارسال آب خوش از گلوی شما پایین برود فقط اگر ذره ای به خدا قسم اگر ذره ای پایتان را از گلیم خود دراز کنید و باز همچون گذشته سیاه دوره اصلاحات با سیاست بازی های کثیف خود، خون به دل رهبری کنید خواب را بر شما حرام خواهیم کرد.

ما چیزی برای از دست دادن نداریم نه ترس جان داریم و نه ترس آبرو ما همواره مرد پیروز میدان های سخت بوده ایم رأی بالای اصلاح طلبان نشان دهنده قوی بودن آنها نیست بلکه نشان دهنده تفرقه عمیق میان اصولگرایان است که در این فرصت چهار ساله باید نقاط ضعف خود را کنار بگذارند و به اصل خویش بازگردند.

هنوز هم برگ های برنده در دست ماست، ما همواره پشت سر فرماندهان شجاع راه می رویم و خدا را به خاطر وجود چنین مردانی شاکریم، آنها همچون شهدا راه را به ما نشان داده و خواهند داد.

 



دوستان نبرد تازه آغاز شده است خود را محکم بسازید و ایمانتان را قوی کنید.

کشور برای ساخته شدن به مرد نیاز دارد، نامردان جایی در این خاک که ذره ذره اش آغشته به خون شهدا است ندارند...

 

به مالک بگویید برگردد...

به حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بگویید نیاید. عصر، عصر شما نیست، مردم تحمل سختی ندارند و از عاشورا فقط نامی شنیده اند و سینه زنی بلدند...

امان نامه ای که عباس (علیه السلام) نگرفت، مردم ما گرفتند...   

 

نظرات  (۱۳)

خوب به سلامیت خلا شورای نگهبان رو هم شما دوست دارید پر کنید!!!شورای اشتباه کرده که ایشونو تایید کرده درسته؟که شما میگید ضعیفه.
به تنهایی به این نتیجه رسیدید؟مثلا از نظر شما چه کسی قابل تایید بود؟چه کسی برنامه های جامع تری نسبت به ایشون داشت؟چه کسی بهتر از دکتر جلیلی میتونستن از منافع ایران و اسلام دفاع کنن؟
به شما توصیه میکنم سخنرانی استاد نبویان در طرح ولایت کشوری قزوین رو گوش کنید تا اطلاعات جامع تری نسبت به اصلاح طلب ها پیداکنید.
بله آقای روحانی شاید از نظر شما مشکلات روسای قبل رو نداشته باشند اخر ایشون پیرو خط کسی هستند که دل رهبری را خون نکردن جام زهر را به خورد رهبری دادند!!!
آبریو اصولگرایان زمانی رفت که اعضای ائتلاف1+2 (که البته پیامدش از اول هم مشخص بود)به مقابله با یکدیگر پرداحتند!
قبول دارم که دلیبل پا فشاری افرادی مثل شما به خاطر کم کاری سایرین و حرف زدن مجادله ای امثال ماست.!
و در باره مقاله ای که اونو ملاک قرار دادید دباره میگم شما چه طوری حرف کسیو قبول میکنید که قبولش ندارید!
این مقاله کارش مشتبه سازی امر بوده و انشاالله بعد از مطالعه کامل خدمت میرسیم.
درپناه حق

پاسخ:

سلام

ممنون از اینکه وقت گذاشتید، به وبلاگ من سر زدید و نظر دادید.

از بعضی از دوستان انتظار بیشتری داشتم برای حمایت از دکتر جلیلی و احمدی نژاد.

اما هرچی منتظر شدم، زیاد بچه‌ها شروع به دفاع قاطعانه نکردند!

 

به نظر من اینکه ما بیایم احمدی نژاد را از همان سال آغاز به کارش زیر سوال ببریم کمی خنده دار است و مشخص میشه که ما داریم تعصبی عمل میکنیم.اگر خاطرتون باشه در انتخابات سال 88 رهبری علنا اعلام کردند که نظرشون به آقای احمدی نژاد نزدیک تره یعنی رهبر ما این انحرافاتو نمیدیدن و شما دیدی؟!!
و درضمن به گفته ی خود رهبری اگر انقلاب را همانند یک ماشین تصور کنیم رییس جمهور راننده ی این ماشین است و ما نباید با ایراد گرفتن های الکی و بزرگ مردن بعضی موارد حواس وی را پرت کنیم کسانی که سینه سپرکرده و در مقابل این ماشین می ایستند و خیال میکنند دارند کار درستی میکنند سخت در اشتباهند.
هیچکس منکر اشتباهات احمدی نژاد نیست اما بی انصافی محض است که تمامی خدمات وی را نادیده بگیریم.
"جالب این که در راستای این تمایل احمدی نژاد، جلیلی در جایگاه بالاترین مقام امنیتی ایران، با یک مقام درجه چندم  آمریکایی(برنز) در ژنو ملاقات و مذاکره نموده که در این عمل شأن کشور خود را در محیط بین الملل رعایت نکرده است.[۴]"
آیا مدرکی هم برای اثبات گفته هاتون و نتیجه گیری شخصیتون دارید؟
و اما درباره آقای روحانی پیشنهاد میکنم این
متن و حاشیه‌های دولت روحانی از نگاه شریعتمداری

بخونید.

همین الان هم اصلاح طلب ها جسته و گریخته حاضر به این اعتراف شدن که روحانی اصلاح طلب نیست.

و اگر بصیرت بود مردم توسط ماهواره ای جذب یک کاندید نمیشدن!

چرا جلیلی؟؟
چرا ائتلاف بی سر و ته آقایان را نمیگویید که هیچ یک (به جز دکتر حداد)حاضر به کناره گیری نشد و دندان طمع ریاست را نکند؟!!
جالب است شما چگونه مقاله های فردی رو میخونید که اصلا اعتقادی بهش ندارید؟!!!!
هرکس یک رویکرد منفی و مثبتی داره حالا در افراد این منفی و مثبت ها کم و زیاد میشود و منم نمیتونم ادعا کنم که آقای جلیل خوب مطلق است و شما هم نمیتوانید بگویید که ایشون بد مطلق هستن.
کارهای اجرایی و سیاسی آقای جلیلی و رویکرد ها و عملکردهای ایشون به قدری هست که جبهه ای مثل جبهه پایداری از ایشون حمایت کنن و یا اسلام ناب گفته های ایشونو صحیح تر از بقیه بدونن و اساتیدی از جمله پروفسور درخشان و حتی استاد پناهیان از حامی های درجه یک ایشون باشند.
و اما این اتهام بی بصیرتی که شما میگید باید قبول کنیم که هست و اکثریت ما آنچه که هست میبینیم ؛قرآن های بر سر نیزه را میبینیم و بس
البته شمارو به اون متهم نمیکنم اصلا شاید بنده از آن دسته باشم اما اگر ادعا میکنیم که مثلا اطلاعات کافی نداریم و حداقل کافیه به اطرافیان و چهارتا انسان صاحب منسب و درست و حسابی نگاه کنیم تا جبهه ی آنها را بشناسیم دشمنان و افرادی که اصلح نیستند راه پیچیده ای را در پیش گرفته اند این که یک کلمه حق و باطل را با هم مخلوط میکنن و حق بر ملت مشتبه میشود پس بصیرت چیز پیش پا افتاده ای نیست که به راحتی بشود از آن گذشت
اول از همه اینکه تاریخ در حال تکراره پس دلیلی نداره ما دربرابر اینکه به جلیلی میگفتن مالک خورده بگیریم و بگیم غلطه!یا اینکه شان مالک پایین میاد اگر تحلیل شما اینجوری باشه پس حتما به اینکه ما میگیم خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است داریم شان ولایت امام علی رو پایین میاریم؟!!
لازمه متذکر بشم که بهاییت هم چنین طرز تفکری داره مثلا میگن دو گروه عرب سال ها پیش با هم درگیر شدن و یکی این وسط کشته شده(واقعیت عاشورا)و حال دیگر حرف زدن از آن اصلا درست نیست و چیزیه که تموم شده و رفته(درست عین تحلیل شما درباره ی مالک و خیمیه معاویه البته قصد توهین ندارم اخوی)
این و انی که شما انگ هزینه از مقدسات رو بهشون میزنید خودشون چنین لقبی رو به خودشون ندادن اولا بعدشم نه که دوستان دیگه کم گذاشتن؛نه که سعی نکردن با جریحه دار کردن احساسات مردم روی اونها به اصطلاح خودشون تاثیر بزارن....
این جمله کاملا درست که هر رای درواقع یک رای آری به نظام بود اما مقاومتی که شما میگیدنمادش انقلابه کسی رو میخواد که پیرو این نماد باشه این نماد و بشناسه و باعث تحلیل رفتنش نشه!
حق و حامیان حق همیشه یک طرفن نه در چند جناح اخوی....


پیامک ها را دیلیت کنید/ «مالک» از خیمه معاویه عبور کرده!
ارسال شده در ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ توسط حسین قدیانی
http://www.ghadiany.ir/?p=19573

فی‌الحال وقت پیامک این جمله است! بعضی دوستان اما معدود کارهای خوب‌شان را به گروه خود نسبت می‌دهند لیکن هر جا اشتباه می‌کنند، پای تکلیف و ولایت و مقاومت و سیدالشهدا و عاشورا و مقدسات را به میان باز می‌کنند! این، عینا خیانت است. در اوج نادانی و متاثر از نتیجه انتخابات پیامک می‌کنند؛ «علی‌! به مالک بگو باز هم از خیمه معاویه برگردد»! کم بهره‌های از بصیرت و غافلان از خرد سیاسی، همین‌اند دیگر! هنوز گمان می‌کنند مالک به خیمه معاویه نرسیده! تو وقتی نامزد مد نظر خود را «مالک‌» می‌بینی، تحلیل سیاسی‌ات هم همین می‌شود! اصولا سال‌های سال است که مالک، معاویه را به درک واصل کرده و از خیمه معاویه عبور کرده و… دیگر سخن گفتن از خیمه معاویه، پایین آوردن شأن مالک است. بعضی رفقا هنوز در چند کیلومتری خیمه معاویه گیر کرده‌اند و هنوز مقدسات را سر نیزه می‌کنند؛ گمان می‌کنند مالک هم مثل خودشان است! نخیر، مالک با «انقلاب اسلامی» به در کاخ سفید رسیده است و با «بیداری اسلامی» در صدد زدن آخرین میخ بر تابوت نظام لیبرال دموکراسی است. این وسط پسر ابوسفیان خر کیست؟! مالک، اصل انقلاب اسلامی است، نه این و آن. این و آنی که نمی‌دانند انتخابات، جای هزینه کردن از مقدسات نیست، تنها کسی که نیستند «مالک اشتر علی(ع)» است. پیامک می‌کنند؛ «مردم دنبال مقاومت نیستند و از عاشورا، تنها و تنها اکتفا به سینه‌زنی می‌کنند»! باورم هست تمام آرایی که به صندوق انتخابات ریخته شد، آری به رای و راه نظام من جمله مقاومت بود. «مقاومت» بسی بلند‌بالاتر از آن است که جز «انقلاب اسلامی» نماد دیگری داشته باشد. سینه‌ نزدن این ملت پای علم فلان گروه و بهمان جناح، چه ربطی به عاشورای سید‌الشهدا(ع) دارد؟! می‌فهمید چه دارید می‌گویید؟! و چه دارید پیامک می‌کنید؟!

سلام علیکم

لطفا به جای اینکه دائما دیگران را متهم به بی بصیرتی و سازش و غیره بکنید ، جواب سوالات را با استدلال و دلیل بدهید
هرکسی حق دارد در هر زمان و جایگاهی سوال بپرسد
بنده دلیل آوردم از اینکه جلیلی علت اصلی شکست اصولگراها بود، شما دلیل بیارید که نبود؟
بنده سوالاتی داشتم که ایشان عملکرد ضعیفی دارند ، شما پاسخ بدهید، حالا اینکه سواد دارم یا ندارم، نقد فیلم و فرهنگ می کنم یا نمی کنم اصلا مهم نیست. بنده سوال و اشکال دارم ، جوابم را منطقی بدهید.، اصلا فرض کنید بنده یک ضد انقلاب تمام عیار هستم ، چه فرقی می کند، شما ادله و تحلیل خود را شفاف بگویید
نحن ابناء دلیل ،غیر از اینه مگه ؟!
در بین این همه کلمات بنده سریع چسبیدید به کلمه "لجن" که نمی بایست می گفتم ، خدای نکرده خصلت مگس وارانه نداشته باشید که در بین انبوهی از پاکی ها ، دنبال ناپاکی می گردد ، تا روی آن تمرکز کند.
خانم رجایی فر را اصلا بهشان ارادت چندانی ندارم.
ولی چون با ادله فروان به نقد اقای جلیلی پرداختند که به نظرم به بهترین شکل ممکن رویکرد منفی ایشان را نشان داده اند،مقاله های ایشان را به طرفداران سرسخت اقای جلیلی توصیه می کنم تا بخوانندو کمی واقع بین تر بشوند. شما به جای اینکه بگویید خانم رجایی فر عیار پایینی دارند و حکم برایشان صادر کنید ، دیدگاه و نظرات ایشان را باادله و تحلیل نقد کنید، بنده قطعا استفاده خواهم کرد
شما من قال نباشید، ما قال باشید به خانم رجای فر و پیشینه آنها کاری نداشته باشید، ببینید چه گفتند
فرمایش معصوم را که می دانید و نیاز به یادآوری نیست؟
سلامت و موفق باشید
سلام
فقط یک جمله می گم و می خوام به این چند نکته توجه کنید:
1 - مردم ما (البته 18 میلیون و نیم ) دین و ظهور را به شکم و دلار تک نرخی فروختند پس تقدیری که برای خود رقم زدند موجب شد ظهور برای مدتی که فقط خدا آگاه است عقب تر بیفتد.
2 - در دوره اصلاحات کشور در موقعیت عزت و اقتدار امروزی نبود که آن ذلالت ها در مقابل بیگانه بر سرمان آمد ولی امروز ما یک قدرت جهانی هستیم
3 - اقتدار امام خامنه ای بسیار پر رنگ تر و شفاف تر از آن روزهاست و این جریان بدسابقه نمی تواند مثل آن روز جام زهر به امام بنوشاند (تعلیق)
4 - امروز نسل سومی آگاه و بصیر در صحنه است که آن روز در دبستان و راهنمایی بود! امروز ما اجازه حرکت اضافی به جریان کارگزاران - اصلاحات روی کار آمده نمی دهیم.

اما از همه می خواهم تنها برای تعالی و حرکت به سمت ظهور در این 4 سال از پا ننشینید.
در دوران هشت ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد، اگرچه با سودجویی وی از زبان و ادبیات انقلاب، بعضی عناصر گفتمان انقلاب اسلامی ترمیم و احیا شد؛ لکن در حوزه های متعدد، آسیب های مختلفی بر نظام تحمیل گردید. متأسفانه علیرغم آشکار شدن انحراف رییس جمهور از معیارهای گفتمانی انقلاب اسلامی از همان دور نخست ریاست، به جهت ساده اندیشی و یا تعمد جمع غالبی از نخبگان، فرصت طلایی نظام برای نقد عملکرد احمدی نژاد از دست رفت. حتی پس از غیر قابل انکار شدن انحراف وی از مسیر مورد انتظار ولایت و مردم، باز هم حامیان احمدی نژاد با نوعی ساده سازی صورت مساله، نمایش جداسازی او از جریان انحرافی را به صحنه آوردند و پس از شکست این پروژه بود که رویکرد حذف احمدی نژاد را در پیش گرفتند. برای مثال، در این زمان برای نخستین بار پس از نزدیک به هشت سال بود که منتقدین فعلی یا همان حامیان قبلی، متوجه تمایل علنی رییس جمهور برای مذاکره با آمریکا شدند و از تریبون های مختلف نظام آن را محکوم کردند! در حالی که وی پس از انتخابات ۸۴ به طور مکرر، با اعلام تمایل خود برای مذاکره با آمریکا قبح را شکسته و به اقرار علنی خودش ـ در آخرین سفر به خوزستان اردیبهشت ۱۳۹۲ـ حتی بالاخره با مقامات عالیرتبه آمریکا دیدار و گفتگو کرده بود! آسیب فرو کاستن مشکلات دوره احمدی نژاد به جادوگری و مرتاض گرایی و مرید و مراد بازی در فرقه انحرافی این بود که هیچگاه به صورت اصولی و مبنایی و بر اساس معیارها عملکرد رییس جمهور و همکاران او در حوزه مسؤولیت اجرایی در بوته نقد قرار نگرفت.

امروز به نظر می رسد موج اقبال بسیاری از جوانان انقلابی و اقشار با ایمان به حمایت از جلیلی ـ اگر چه در ظاهر عنوان گفتمانی دارد، ولی ـ بیشتر متاثر از نوع تبلیغات و تحریک احساسات و ایجاد امواج قدرتمند رسانه ای باشد که پیرامون حمایت رهبری از این کاندیدا و نیز بهره برداری تیم های تبلیغاتی از مقام جانبازی این مرد شریف و نیز جایگاه والای شهدای هسته ای کشور شکل گرفته است. بر این اساس برای حذف آسیب های ناشی از در پیش گرفتن همان شیوه تبلیغاتی که به انتخاب احمدی نژاد ـ بدون شناخت کافی از او و اطرافیانش و تجربه و توانمندی آنان در عرصه عمل ـ منجر شد، لازم است در حد امکان و به طور جدی موارد مهم ضعف عملکرد  و عدم توانمندی ایشان در جایگاه مهم دبیری شورای عالی امنیت ملی مورد بررسی قرار گیرد تا معتقدین به انقلاب اسلامی و مکتب اسلام ناب، به وظیفه شرعی خود در انتخاب اصلح، به طور آگاهانه عمل نمایند و دچار اشتباه در تعیین مصداق نشوند. در این نوشتار به به دو دلیل به نقاط قوت آقای جلیلی پرداخته نمی شود، یک این که ستادهای تبلیغاتی ایشان، به نحو شایسته این وظیفه را انجام خواهند داد و به طور طبیعی از عنوان کردن نقاط ضعف اجتناب خواهند نمود؛ دیگر این که در مجموع و بر اساس مشاهدات و وضع موجود، عملکرد ایشان در سمت حساسی که مشغول بوده است، موفق ارزیابی نمی شود.
 
جلیلی هیچگاه در مقابل تمایل مکرر و پیگیری مداوم احمدی نژاد برای مذاکره با آمریکا طی سالیان اخیر از جمله وقایع سال ۱۳۸۷ که سفارت یا همان لانه جاسوسی آمریکا در ایران در شرف افتتاح قرار گرفت، موضعی اتخاذ نکرده است. البته انتظار می رفت که اگر دبیر شورا _ همچون رهبر معظم انقلاب ـ این مساله را حیاتی و مؤثر در انحراف مسیر انقلاب می دانست، به رسانه ها و فعالین نظام تحلیلی را  ارائه می کرد که با این حرکت خارج از معیار احمدی نژاد به مقابله برخیزند و صدای تنهای رهبری را در این زمینه تقویت کنند. عدم اتخاذ موضع عملیاتی از سوی شورای امنیت ملی علیه تحرکات احمدی نژاد برای رابطه با آمریکا، سبب شد که چهره های انقلابی هم فریب خورده و در این روند به تمجید از اقدامات عجیب احمدی نژاد بپردازند.

جالب این که در راستای این تمایل احمدی نژاد، جلیلی در جایگاه بالاترین مقام امنیتی ایران، با یک مقام درجه چندم  آمریکایی(برنز) در ژنو ملاقات و مذاکره نموده که در این عمل شأن کشور خود را در محیط بین الملل رعایت نکرده است.[۴]

در عین این که حامیان جلیلی به شدت دیگر نامزدها را به گفتمان سازش با آمریکا متهم می کنند، بواقع جلیلی تنها مقام ایرانی است که تا کنون به طور مستقیم با مقامات آمریکایی درباره مساله ایران گفتگو داشته است؛ البته جناب جلیلی توجیهاتی را فراهم آورد که بر آن نشست، نام مذاکره گذاشته نشود و آیت الله جنتی هم همین روایت را در نماز جمعه تهران تکرار کرد.[۵]  اما احمدی نژاد به صراحت اعلام کرد که مذاکرات دو طرف دارای چارچوب منطقی و روشنی بوده که ما همان را قبول داریم.[۶] علاوه بر موضع صریح احمدی نژاد در تأیید مذاکرات روزنامه‌های کیهان[۷] و شبکه ایران[۸] نیز بر این مذاکرات صحه می‌گذارند. همچنین پس از این ملاقات، مذاکره دوجانبه ای هم مابین سلطانیه و طرف آمریکایی در وین انجام شد.[۹] بدیهی است چنین اقدامی اگر از سوی تیم قبلی بود تقبیح می شد؛ لکن قلم  ها و زبان ها در خدمت تطهیر و توجیه این عمل قرار گرفت و درباره مفهوم مذاکره و لزوم تعیین کف و سقف برای آن و این که با احتساب این پیش فرض ها، پس مذاکره ای در کار نبوده است، مقاله نوشته شد![۱۰]

مورد دیگر این که در زمان نامه نگاری احمدی نژاد  به سران امریکا و آلمان و … که پیش درآمد سمفونی مذاکره و مناظره و معامله و … و پیشی گرفتن از مقام روحانی رهبری معظم نظام در دعوت(علی الظاهر)، به هدایت این جماعت طاغوت بود، گفته شد که این اقدام به ابتکار جلیلی انجام شده است.[۱۱] جلیلی تا به حال این ادعای رسانه ها را نفی نکرده است؛ اما  به هر صورت این حق ملت ایران است که از سهم آقای جلیلی در این اتفاق شوم که نقطه پایانی بر تابو و تحریم رابطه مقامات رسمی دولت ایران با مقامات دولتی امریکا بود، مطلع شوند.[۱۲] مردم و حامیان وی باید بدانند که چه کسی روند ۲۷ ساله مقاومت نظام اسلامی را در مقابله با استکبار جهانی، تغییر داده و باب انحراف در تقرب به آمریکا را گشوده است!

از بعد دیگر، نگارش نامه ارشادی و انجام دعوت الهی از سوی رییس جمهور، نقطه شروع یک روند انحرافی بر نقش بخشیدن به یک مقام اجرایی در حوزه تبلیغ دینی و هدایت الهی و به حاشیه راندن علمای دین، بخصوص مقام رهبری نظام بود که آثار آسیب زای آن بعدها در «قطب سازی اعتقادی» از عناصر کلیدی جریان انحرافی متبلور و ظاهر شد. جالب این که بعضی دوستان رییس جمهور در آن زمان و منتقدین فعلی، این نامه نگاری را با نامه حضرت امام به گورباچف مقایسه کردند که معادل سازی احمدی نژاد با حضرت امام خمینی(ره)، در عین زعامت رهبری معظم و روحانی، خود دلیلی بر مدعای ماست.
http://ghestonline.ir/?p=124
لطفا این مقاله خانم فروزان فر را کامل بخوانید
اقای محمد امین چقدر بد دهن هستید یعنی چی که فلان زن فلانی را به لجن کشاند؟ مثلا اگر معاویه دستور داده بود هر جمعه روی منبر حضرت  علی را لعن کنند یعنی که استغفر الله ..... 
شما که حالا پیروز شدید چرا هنوز بغض و کینه دارید؟
بنده موضع تندی علیه اقای جلیلی دارم به خاطرر اینکه ایشان را ناکارآمد و بسیار ضعیف میدانم
بنده قبل انتخابات 10 سوالا زیر  رااز سعید جلیلی داشتم که ان را جایی بازگو نکردم
ولی بعد از 4مقاله خانم فروز رجایی فرد که سعید جلیلی را به لجن کشیده بود ، دیگر مطمئن شدم که اشتباه فکر نمی کنم
ایشان را به هیچ عنوان نماینده خوبی برای جریان گفتمان انقلاب نمی دانم ایضا جبهه پایداری و اقایان دیگر

http://rojanews.com/?p=7024
چرا که هشت ساله گذشته کارنامه این دوستان است
مطمئنم اقای روحانی کمتر از احمدی نژاد و خاتمی دل رهبری را خون خواهد کرد و گندکاری های دولت گذشته را هم نخواهد داشت و بیشتر به مردم خدمت خواهد کرد
هر چند رایم روحانی نبوده و نیست و با مشکلاتش باید ساخت، همانطور که دولت های دیگر مشکلات فروانه داشته اند
روحانی یک اصلاح طلب کلاسیک نیست
ضمن اینکه اگر هم باشه باز نباید اصلاح طلب ها رو دشمن اسلام ، ولایت و انقلاب معرفی کنیم
این خیانت است ، همانطوری که رهبری بارها فرومده
نباید این ها را از دایره اسلام وانقلاب خارج کرد
نمی خواد از پیام تبریک کاخ سفید خوشحال باشید و از موضوع گیری اقای روحانی در کنفراس خبری اش در خصوص رابطه با امریکا خوشحال باشید که موضوع گیری مقتدرانه و همسویی کامل با سیاست های رهبری دارد  و ...
شما هم راحت باشید و با لحن بسیار تندتر حرفتان را بزنید ، بنده اصلا ناراحت نمی شوم ،
شما سوالات من را پاسخ نداید و وارد بحث دیگری شدید
چرا انقدر خودتان را معیار حق  و گفتمان می دانید و دیگران را دشمن
مردم هم که به ما و شما پشت کردند
حداقل به مردم بی احترامی نکنیم
دکتر جلیلی به دلایل فروان ناکار آمدی ایشان که عرض کردم و مقالات خانم رجایی فر بدان با دقت بیشتر پرداخته است، به هیچ عنوان نزدیکتر به تفکر  گفتمان انقلاب و رهبری نبوده و نیست
تاکیدا عرض میکنم دلیل شکست اصولگراها عملکرد بسیار ضعیف دولت احمدی نژاد و اسلابش بودکه اقای سعید جلیلی یکی از اونها بود
اگر جلیلی در انتخابات نبود احتمال پیروزی اصولگراها خیلی بیشتر میشد

در مناظره سوم همه چیز به ضرر اصول گراها شد و هم آن جا انتخابات را باختیم،سعید جلیل تلطیف شده احمدی نژاد در مناظره های 88 بود و می خواست با حرفهای نگفته خود جلب توجه کند  که در اصل آبروی خودش و اصولگرا ها رفت و از طرفی اختلافات و مشکلات را عیان کرد وبعد مناظره ولایتی ،قالیباف سیر نزولی پیدا کردند و خیلی از رای های ولایتی و قالیباف به سمت روحانی رفت البته جلیلی یک رشد کمی در بین کسانی که تمایل به احمدی نژاد داشتند پیداکرد .

 

بعد از رفتن عارف و اجماع اصلاح طلب ها روی روحانی پنداشتم این اصولگراها عجب رکبی از اکبر خوردند،چرا که با اینکار روحانی حداقل 9میلیون رای 88 را دارد و در انتخابات نفر اولی خواهد بود که به دور دوم خواهد رفت ، حتی به برخی از دوستان افراطی طرفدار جلیلی گفتم که بهم می خندیدند و میگفتند درد ما اینه دوتا اصول گرا برن دور دوم؛. بخش مردمی که سال 88 با میر حسین بودند در انتخابات با هم متحد بودند ، فقط می دانستند باید به یک اصلاح طلب رای بدهند حالا هرکسی می خواهد باشد و مردم دیگری که مردد در انتخاب بودند واز ولایتی و قالیباف ناامید شده بودند و اختلافات اصول گراها چیز خوشایندی  قطعا برایشان نبود، به سمت  حسن روحانی کشیده شدند  که هیچ نقطه مثبتی در مناظره ها و کارهای تبلیغاتیش نداشت غیر از اینکه سکوت کرد و به اختلافات اصولگراها خنیدد. محسن رضایی هم این آتش را خوب هم زد، (احتمال دارد با توجه به خوش خدمتی که در اصل به اکبر لیدر اصلی دولت فعلی کرد به نان ونوایی برسد و پست و مقامی در دولت آینده پیدا کند)روحانی امتیازی نداشت جز اختلافات اصولگراها و وابستگی  به هاشمی و قشر مرفح و ماهواره ببین جامعه که به واسطه تبلیغات غیر مستقیم شبکه های ماهواره ای جذب اون شدند

پاسخ:

با سلام

شما انگار به یک طرفه قضاوت کردن و حکم صادر کردن عادت دارید!

مگر ما به دکتر جلیلی انتقاد نداشتیم؟

با جمعی از دوستان نامه ای نوشتیم و ضمن تشکر از ورود ایشان در صحنه انتخابات نظرات و پیشنهاد های خودمان را هم گفتیم.

اما اجازه ندادیم تا نقد ما باعث تخریب شخصیت ایشان شود. عیار خانم رجایی فر بسیار پایین تر از این حرفهاست که ما با تکیه بر حرفهای ایشان بخواهیم دکتر جلیلی را نقد کنیم.

اما جنابعالی در زمان نامناسب و با  روش و لحن نامناسب شروع به نقد غیرمنصفانه کردید.

بهتر نبود مدارک افشاگری خود را (به کذب یا صدق بودن مدارک فعلا ً کاری ندارم.) در وقت مناسب تری می گفتید؟

پس به ما حق بدهید که در حسن نیت شما در انتقاد از دکتر جلیلی شک کنیم.

سواد قابل قبول شما در بعضی از حوزه ها دلیل بر این نمی شود که در حوزه سیاست هم نقاد خوبی باشید.

سیاست هم همچون صحنه نمایش است و بازیگران خاص خودش را دارد با این تفاوت که در سیاست دیالوگ ها از قبل نوشته نشده است و عده ای به هر قیمت می خواهند در صحنه بمانند و اینکه در بعضی از صحنه ها سرنوشت ساز ترین وقایع از چشم دوربین مخفی می ماند و اینجاست که باید صحنه ندیده را درست پیش بینی کنی وگرنه بازنده تو هستی.

البته شاید شباهت نقد فیلم و سیاست در این باشد که بالاخره در هر دو شاید چنگال آمریکا و متحدانش در دستکش مخملین پنهان شده باشد. اما مهم داشتن بصیرت است که به تنهایی در مقابل تمام نیرنگ ها کارساز است.

به حضرت ولیعصر بگویید نیاید. عصر، عصر شما نیست.
چرا انقدر موضوع را بغرنج و فاجعه بار استنباط می کنید
این چه منطقی استکه چون کاندید شما رای نیاورد همه ایمانها از بین رفته است
خودتان را کردید اهل مقاومت بقیه را برچسب سازش و تحقیر زده اید
شما تراز ایمان انقلابی و اسلام ناب هستید بقیه اسلام امریکایی ؟!
چرا برای لحظه ای به این معادلات برعکس فکر نمی کنید ؟
این مقاله را حتما بخوانید تا ببینید این اقایی که برایش خودتان را حلو حلو می کردید چقدر اهل مقاومت در مقابل غرب است.
http://rojanews.com/?p=6704

اگر منظورتان از مالک سعید جلیلی است همان بهتر که برگشت
اصول گرا ها شکست خودند ، عامل اصلیش هم این اقای جلیلی بود که پر از اشکال و عیب و ایراد است و با امدن به صحنه انتخاباتش پاس گل به اصلاح طلب ها داد.

. ورود سعید جلیلی به انتخابات  باعث برهم زدن صحنه آرایش اصولگراها و آشفته کردن وضعیت شد. جلیلی خیلی وجه منفی در بین اکثریت مردم بصورت پنهان داشت چراکه عامل ناکامی های شکست در گفتگو های هسته ای و تحریم ها را جلیلی می دانستند،بعد از مناظره سوم  این رویکرد پنهان کاملا علنی و عیان شد و دیگر بتواره و غیر قابل نقد بودن جلیلی به خاطر جایگاهی که داشت شکسته شد و از همه بدتر در مناظره سوم اصولگراها به جان هم افتادند و باختند و دیگرانی که تماشاگر بودند برنده شدند.انقدر احمدی نژاد و منتسبین بهش بار منفی داشتند که کفایت می کرد ، همه از آنها فرار کنند لذا خیلی هایی هم که به حسن روحانی رای دادند می گفتند به روحانی رای دادیم که سعیدجلیلی رئیس جمهمور نشود ولی به طور مثال نمی گفتند به قالیباف رای میدیم تا جلیلی رئیس جمهور نشه ، چراکه قالیباف و جلیلی را از یک طیف سیاسی می دانستند و بار منفی جلیلی و احمدی نژاد به آنها نیز سرایت کرده بود
بزرگانی مثل  اقای مهدوی کنی که خیلی شعور سیاسی بالاتری دارند باید بیشتر فعال ترمی شدند (به شرطی که برخی دوستان اصولگرا جبهه پایداری خیره سر بازی از خودشان در نیاورند و خود را مصداق تام تمام گفتمان انقلاب نپندارند و به بقیه برچسب سازش ، تسلیم و تحقیر نچسبانند). واقعا انتخابات 92 ثابت کرد در شئون بزرگ سیاسی هم بچه حزب اللهی فقر شدید کار تشکیلاتی دارند و به جای اینکه پشت همدیگر باشند ؛ روبروی همدیگرندو حاصل تفرقه چیزی جز شکست نیست.
پاسخ:
با عرض سلام
کسی دکتر جلیلی را حلوا حلوا نکرد ما از همان ابتدا به بعضی از برنامه های ایشان نقد داشتیم از جمله برنامه اقتصادی.
ما تنها از بین این 8 نفر گفتمان ایشان را به گفتمان انقلاب اسلامی نزدیکتر می دانستیم. انتخاب بین بد و بدتر بود نه اینکه ما ایشان را معصوم بدانیم.
بی بی سی و صدای امریکا آمدن چه کسی را فاجعه بار دانستند؟ مگر نه اینکه حتما تفکر دکتر جلیلی حرفی برای گفتن داشت که با آمدن ایشان تمام رسانه های غربی دست به تخریب گسترده ایشان زدند؟ به نظر شما پیام تبریک کاخ سفید به رئیس جمهور منتخب ناراحت کننده نیست؟ حتماً باید خوشحال باشیم که از کاخ سفید پیام تبریک آمده!!!
مالک اشتر دکتر جلیلی نبود اما تفکری بود که به گفتمان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری نزدیکتر بود...
«گفته بودم میمیرم رأیمو پس میگیرم» شعاری که بیش از همه تو این روزها و شبا جلب توجه میکنه و یعنی: اگر نامزد دلخواه من از صندوق اومد بیرون که درسته و همه چی حله و انتخابات سالم یا به اصطلاح آزاده ولی وای اگه اونی که من میخوام نشه اون موقع تا گنجشک آسمون و سطل زباله باید قربانی عقده گشایی های من بشند.
ولی قابل توجه اونایی که در اثر غفلت ما و بزرگان ما سکان ریاست جمهوری رو به دست گرفتند، ما تو شرایط سختتر در برابر شما ایستادیم اون موقعی که شما تو خط مقدم شهر بودید ما و پدران ما تو خط مقدم جنگ با عراق که نه با کل دنیا بودیم و البته ما برعکس شما افتخارمون روحیه نظامی داشتنه.
ما پی غنیمت تنگه رو رها نمی کنیم...........
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۶ ایران سرفراز آینده

ما چشم بیداریم حتی اگر بقیه خواب باشند.

در شرایطی که اقتصاد جهان از هم پاشیده برخی ساده لوحان با یک کلید می خواهند مشکلات را حل کنند بیشتر شبیه دلقک بازی است تا تدبیر

 البته ما بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی به این انتخاب احترام می گذاریم اما توقع داشتیم کسانی که خود را ستون یا چهل ستون نظام می دانند هم چهار سال پیش به رای مردم احترام می گذاشتند و امروز حافظه ی تاریخی مردم را به سخره نمی گرفنتد.

پاسخ:

       با عرض سلام

بنده هم به رئیس جمهور منتخب و طرفدارانش تبریک عرض می نمایم و دعا می کنم ادامه دهنده راه امام خمینی(ره)، شهدا و گوش به فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند.

الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی